SALAM ZIARAH. BLOG KU INI MENCARI KEBEBASAN, KESEMPURNAAN, KEDAMAIAN DAN KEKAYAAN DALAM KEHIDUPAN YANG DIREDHAI OLEH ALLAH SWT.









Ya Allah..

Ya Allah.. sedihnye hati aku. aku tak tau nak cakap ape. sedih sangat. tak tau sama ada kami yang salah atau kucing itu yang salah.. selamatkanlah kucing itu Ya Allah. Maafkanlah dosa kami Ya Allah, kami tidak tahu, jangan hukum kami Ya Allah. Masukkanlah kucing itu ke dalam syurga. Kami tidak tahu yang kucing itu akan melintas. dan tanpa tidak sengaja, kami telah terlanggar kucing itu. dan pada masa yang sama, aku nampak kucing berwarna putih yang bertompokkan hitam berlari sambil kakinya terkehel di sebelah kiri. Ya Allah, sedihnya hati aku waktu itu, aku rasa berdosa. aku tidak tahu yang kucing itu akan melintas semasa kereta kami sedang melintas. Ya Allah ampunilah kami..


Petang tadi ibu aku pergi ke tempat tersebut untuk melihat kucing tadi tapi..
dia dah mati, sedihnya hati aku Ya Allah. Allah sahaja yang tahu macam mana hati aku. tapi Alhamdulillah, sekurang-kurangnya kucing itu tidak terseksa menahan kesakitan. Syukur dia mati. tak la dia terseksa nanti.. Syukur Alhamdulillah..


Ya Allah, sekali lagi aku memohon agar kucing itu diselamatkan.. Amin~~
Mulai hari ini, aku akan sentiasa menyayangi kucing..
Aku tak nak namapak ada lagi kucing yang teraniaya..
Amin ya robbal alamin~~


sayangilah kucing kerana kucing adalah haiwan kesayangan Nabi Muhammad SAW

No comments:

Post a Comment