SALAM ZIARAH. BLOG KU INI MENCARI KEBEBASAN, KESEMPURNAAN, KEDAMAIAN DAN KEKAYAAN DALAM KEHIDUPAN YANG DIREDHAI OLEH ALLAH SWT.









Biar Mimpi Sampai Ke bintang..

Assalamualaikum blog aku.. rindunye saya dekat awak.. hehe
awak nak tau tak, semalam saya tengok cerita lakonan Randy Pangalila(pujaan hatiku..) dan Elfira Loy(tak minat sangat). best la jugak cerita dia. sweet sangat-sangat. lagu tema dia pun best. lagu Untuk Mencintai dari Seventeen. lagu dia yang menarik minat saya untuk menonton drama tersebut.
(chop!start bila aku mula bersaya awak dengan blog aku sendiri..??zzz..)



dia punya jalan cerita pun boleh tahan la. beselah kesah orang bercinta. kalau tak salah faham tak sah dalam cerita macam tu. besela menyamar jadi orang kaya apa sume tu.. erm.. boleh la..
tapi aku tak la minat sangat cerita macam tu. 

cerita yang aku minat cerita G-force masa hari rabu hari tu. hamster yang jadi spy. sumpah cute dan best!!!!! best la.. cerita dia menarik! wowowowow!! (tengah excited ni)biasalah.. hehehe
ok la blog, aku nak makan ni, ibu aku buat Laksa Mi hari ni. sedap tau.. 
ok bye!

No comments:

Post a Comment