SALAM ZIARAH. BLOG KU INI MENCARI KEBEBASAN, KESEMPURNAAN, KEDAMAIAN DAN KEKAYAAN DALAM KEHIDUPAN YANG DIREDHAI OLEH ALLAH SWT.









First Time taw!!

Alhamdulillah...
puasnye hati aku.. dapat marah orang yang terlalu sabar ngan aku dan always ambil berat pasal aku la konon. mesej tiap-tiap tu maknenye take care sangat la tu.. err tolonglah.. tak faham tol aku.. aku dah tanye elok-elok tapi ngada-ngada sangat nak berahsia la konon.. piraaaHhh! beria saye awak mula-mula last-last aku kurang ajarkan sikit bahasa aku.. terkeluar segala bagai aku punye brutal.. padan muka.. kalau cakap elok-elok tak jalan dengan dia tu.. sakit hati btoi.  last sekali tau pulak nak mintak maaf.. bertalu-talu mesej masuk dari dia je.. sampai tak larat nak baca..

Dan yang paling aku rasa macam ape ye..? tak tau la nak cakap perasaan tu macam mane.. first time aku maki orang dalam phone. dan time itu juga la aku boleh cakap macam-macam yang jarang aku cakap. antaranye..... macam-macam la.. susah nak cakap. rasa puas yang teramat sangat. yang paling aku sakit hati bila dia seolah-olah hina aku.. INI SUDAH LEBIH! dah la nak kat aku pastu buat kat aku macam tu la. memang panaihh!! ayat dia yang aku tak boleh lupa.."BRUTAL SAKAI".

Memang hati aku sakit sangat. aku mula--mula tak sangka dia macam tu. dan aku juga tau yang dia mesti tak sangka yang aku pun akan maki dia habis-habisan.. hahaha. puas hati aku. dan yang tak boleh blah bila dia kata semua ni main-main je. dia dah tau dia yang salah sebenarnye sebab tu la dia cakap macam tu. ada jugak ye orang macam tu..

Memang dalam hati aku macam tak nak tengok and baca langsung mesej dia. macam orang tak faham bahasa je.. tapi nasib baik aku masih ada hati perut. aku dah cakap.. pergila cari orang lain.. tak nak.. pelik.hurrmm...

aku bukan nak benci tapi aku bengang nape dia buat macam tu. katanya nak berlawak. lawak ape macam tu? memang lawak pun sampai nak hancur phone aku dibuatnye.. nasib baik aku dah maafkan but aku tak boleh nak hilangkan rasa sakit hati ni.. tak tau la kenapa.. maybe kali pertama dapat marah orang sebab seumur hidup tak pernah marah orang sebegitu rupa.. aku berharap sangat dia berubah. jangan nak terus jadi panas baran.. susah tau dengan orang panas baran ni..

last sekali aku cakap kat dia jangan kacau saya selagi saya tak mesej..
itu je yang mampu aku cakap sebab hati aku sakit sangat-sangat..
sakit yang teramat.. 
nasib baik ada gak orang yang sentiasa bagi aku tersenyum..
terima kasih banyak-banyak..

No comments:

Post a Comment