SALAM ZIARAH. BLOG KU INI MENCARI KEBEBASAN, KESEMPURNAAN, KEDAMAIAN DAN KEKAYAAN DALAM KEHIDUPAN YANG DIREDHAI OLEH ALLAH SWT.









bodoh betol!!

kenapa orang lelaki ni bajet sangat. menyampah betol. bajet bagus. bajet! bajet! dan bajet!(tengah geram ni..) tak paham betol aku, susah betol nak jumpa lelaki yang merendah diri sikit ke, ada bertolak ansur sikit ke.. sikit pun jadila.. ni hampehh! 
panas je.. rasa nak bunuh orang(macam miss cakap). macam la aku ni tak de perasaan langsung. nak ikut cakap dia je. bajet giler!(bajet lagi).. aku geram je. bodoh kan orang macam tu. tak reti nak paham masalah orang. Erm.. ada la jugak laki yang baik. contohnya macam kawan baik aku. selalu tolong aku, paham keadaan aku. bukannye terus nak marah. kononnye tak pikirkan perasaan dia. bajet dia ambil berat pasal aku sangat. Ek elehh.. bajet.. sekarang ni baru aku tau maksud sebenar BAJETT!! hahahahahahahahahahaha...

#insan yang baru tau erti bajet..

No comments:

Post a Comment