SALAM ZIARAH. BLOG KU INI MENCARI KEBEBASAN, KESEMPURNAAN, KEDAMAIAN DAN KEKAYAAN DALAM KEHIDUPAN YANG DIREDHAI OLEH ALLAH SWT.









HaPpY NeW yeAr 2012

Rasanya masih belom terlambat aku nak ucap selamat tahun baru 2012.
Alhamdulillah, Allah panjangkan umur aku dan aku masih bernyawa dan dapat untuk bersama dengan insan-insan yang aku sayang serta dapat mengharungi peperiksaan PMR untuk tahun ini. Insyaallah..
erm.. about my wish for this year?
rasanya tak de ape yang berubah. azam aku just tak nak tinggal kan solat 5 waktu dan tinggalkan semua perkara yang negatif dalam hidup aku. Hormat ibu ayah aku, guru-guru dan semua orang yang aku sayang. tak kira yang tua atau yang muda. mereka semua sangat bermakna dalam hidup aku. aku saaayyyyaannggg sangat kat kamu semua. And, the most important, target aku untuk tahun ni adalah untuk mendapat straight A' dalam PMR. wohoo..!!
Caya lah Shalin~ ko ni mmg hebat la(syok sendiri.zzz)


No comments:

Post a Comment