SALAM ZIARAH. BLOG KU INI MENCARI KEBEBASAN, KESEMPURNAAN, KEDAMAIAN DAN KEKAYAAN DALAM KEHIDUPAN YANG DIREDHAI OLEH ALLAH SWT.









SuDaH SuRaTaN TaKdIr..

kenapa orang yang selalu bahagiakan hidup aku mesti akan tinggalkan aku..? apa salah aku.. kalau awak nak tahu, awak selalu buat saya happy.. sikit pun aku tak pernah rasa sunyi bila dengan awak. setiap saat awak akan buat hidup saya bermakna. tapi, disebabkan nila setitik rosak susu sebelanga. awak anggap saya ni seperti musuh awak sekarang ni. 

tolong la faham keadaan saya. saya tak berniat untuk buat awak kecewa. awak bukannya orang yang memusnahkan hari-hari saya tapi membahagiakan saya. saya tak pernah benci dekat awak malah saya cuba untuk menyayangi awak tapi ini la yang terjadi.. masa, fitnah memcemburui kita. saya tak pernah salah sangka pada awak tapi kata-kata orang membuat saya menjadi gila.

akhirnya, hubungan kita menjadi begini. TERGANTUNG TAK BERTALI. ini ke yang awak mahu? adakah ni suratan takdir? 
kalau begini akhirnya, aku terima dengan ikhlas..
............


No comments:

Post a Comment