SALAM ZIARAH. BLOG KU INI MENCARI KEBEBASAN, KESEMPURNAAN, KEDAMAIAN DAN KEKAYAAN DALAM KEHIDUPAN YANG DIREDHAI OLEH ALLAH SWT.









ApA AkU NaK WaT NiE??!!

Aku dah tak tau nak buat apa lagi.. kau sering membuatkan aku selalu membayangi kau. Kenapa aku mesti membayangi kau? Disebabkan mesej kau semalam, aku jadi seperti orang gila.. tapi kenapa? Arghh!! sakitnye kepala.. kau cakap kau cinta dan sayangkan aku. tapi aku masih x dapat nak terima kau.
tolong la faham wahai insan yang bernama ...... ...... . kau kene faham keadaan aku. Mungkin aku bukan jodoh yang terbaik untuk kau dan kau pula sentiasa mengatakan aku lah yang paling terbaik untuk kau.. Argh!! sakit pulak hati ni.. adakah kau tidak faham bahasa..?? Aku selalu terfikir yang kau akan melupakan aku apabila ko sudah memiliki insan yang lain.. aku berharap insan itu akan membahagiakan kau.. jangan pilih aku..
                                   Adakah pilihan aku tepat dan tidak menderitakan aku..?


No comments:

Post a Comment