SALAM ZIARAH. BLOG KU INI MENCARI KEBEBASAN, KESEMPURNAAN, KEDAMAIAN DAN KEKAYAAN DALAM KEHIDUPAN YANG DIREDHAI OLEH ALLAH SWT.









Huh.. AkHiRnyeR..



Adoi!!..
macam mana aku aku boleh 'meleleh' depan cikgu Rahman tadi..?
Sumpah Segan!! budak kelas aku pun dah pandang lain jer. Mak! memang malu.. aku pun tak tau macam mana aku boleh menangis.. sebab markah mat la..
51 je aku dapat! pergh! itu shalin punye ke?
<>
tak mungkin aku dapat markah cam gitu.. shit!! impossible!! orang lain sumenye dapat markah tinggi-tinggi. tak kan aku sorang je yang dapat markah sikit macam tu..
masa cikgu rahman cakap markah aku memang aku terdiam seribu bahasa. aku tak tau nak cakap ape.. terdiam teros!
pastu lepas masa cikgu rahman lagi, aku teros tak de semangat nak belajar. otak aku masih tak dapat nak terima kenyataan. rasa memang nak nangis je.. asyik bertakung je air mata.. adoyai.. malu siot!
akhirnya ada sorang hamba Allah yang datang menenangkan aku pada saat-saat akhir. namanya Husna Ramli. trimas Husna..!! nasib baik ko datang untuk menolong aku.. baru aku tau rupa-rupanye Sir Rahman tersilap kira.. fuhh.. alhamdulillah..
trimas jugak kat nisha, hanis, syafiqah, atikah.. kalau korang tak de tadi memang aku malu nak jumpa sir rahman..
dan yang paling best-->> syafiqah jumpa semula bola yang kami cari..
    yeahh!! cayala pqah..
              -->> congrate untuk nisha yang dapat markah tertinggi KH dengan 98 markahnye.. pergh!! cayalah.. nanti ajar aku sekali ye.. alrite sis!

3 comments:

  1. Hey!! Be happy okey.. Seb bek g check tadi. Kalau x hihi.. Follow le aku, alang2 ko antare orang yg still ley bukak internet aku nak ko orang first follow okey :D (^_^)

    ReplyDelete
  2. Lpe nk sertakan blog aku.. Yang ni latest ok, aku nk lupekan yg dulu2. www.delazygirl.blogspot.com

    ReplyDelete