SALAM ZIARAH. BLOG KU INI MENCARI KEBEBASAN, KESEMPURNAAN, KEDAMAIAN DAN KEKAYAAN DALAM KEHIDUPAN YANG DIREDHAI OLEH ALLAH SWT.









GoOdByE 2Rk1

Huhu.. Sedihnye..
selamat tinggal 2rk1.
akan ku simpan semua kenangan yang sentiasa bermain di fikiranku. aku sayang 2rk1. 
sepanjang aku berada kat kelas ni aku tak penah pun rasa boring or something else yang tak seronok. 
selalu kene puji je ngan cikgu. seronok tau. tambahan pula aku ni penolong ketua kelas. lagi la bangga.. hehe..
terima kasih juga pada Pn Hamidah Ismail selaku ibunda kami. tahun hadapan ibu dah tak ajar kami.. huhu. sedihnye..
tak pe..
yang penting Miss Mahani, Pn Esah, Pn Salasiah, Sir rahman tetap ajar kami. tak kesah la cikgu ape pun. asalkan kami bahagia..


anyway,
aku akan sentiasa simpan semua kenangan suka duka kelas aku.
thankz a lot pada guru-guru yang tidak pernah kenal erti jemu untuk mengajar kami adik-beradik.
walaupun tahun hadapan kami akan kehilangan seorang saudara iaitu Aina Nadhirah kami akan tetap menganggap Aina sebagai salah seorang adik beradik kami. 
Insyaallah..
tahun hadapan aku akan buat yang terbaik untuk 3rk1.
untuk kakak, abang and adik kita lakukan yang terbaik ye untuk kelas kita.
however, welcome to Muhammad Ammar.
kita sama-sama berusaha..
CHAIYOKK! CHAIYOKK!

No comments:

Post a Comment