SALAM ZIARAH. BLOG KU INI MENCARI KEBEBASAN, KESEMPURNAAN, KEDAMAIAN DAN KEKAYAAN DALAM KEHIDUPAN YANG DIREDHAI OLEH ALLAH SWT.









CuPcAkE and HaRi PeRsAhaBatAn SeDuNiA

Inilah dia hasil cupcake ku tadi.
cute tak?


Yeahh!!
akhirnya berjaya jugak aku siapkan cupcake ku ini. haha.. puas hati aku.
anyway, thankz to Safarwani coz bagi resepi cupcake ini.. sedap sangat. 
Hmmm.. Yummy!!
walaupun my first cupcake ini adalah cubaan pertama dalam hidup aku, aku sangat-sangat berpuas hati sebab cupcake ini menjadi dan the most important..
cupcake ini lagi sedap daripada cupcake yang ada krim or manik-manik yang warna-warni.
aku satisfied sangat-sangat!haha
nanti boleh la aku buat banyak-banyak cupcake lagi..
hehehehehe



but ada lagi yang aku rasa keliru.betul ke hari ini hari persahabatan sedunia??sebab tadi ada orang hantar mesej kat aku macam ni...

apabila saya kesepian hiburkankah saya dengan suaramu.. apabila saya sakit ubati saya dengan rasa kasih sayangmu.. apabila saya mati jangan mandikan saya dengan air matamu.. apabila saya nak berkubur, kuburlah saya dalam hatimu @ bila saya tersesat, selamatkanlah saya dengan doamu. "SELAMAT HARI PERSAHABATAN SEDUNIA"(nov-27dec).. kirim ke semua orang yang kamu anggap "TEMAN, SAHABAT, KEKASIH, ABANG N ADIK N KAKAK ANGKAT" @ yang awak sayangi.. jika saya salah seorang daripadanya, kirim balik ya!. lihatla berapa banyak awak dapat balasan.. jika lebih dari 7, ertinya ramai orang yang sangat sayang padamu..

tu la pasal.. rasanye betol la kot hari ni hari persahabatan sedunia..
anyway aku nak ucapkan yang aku sayang sangat kat kawan-kawan aku.. terima kasih kalau korang selalu tolong aku. thankz sangat-sangat! aku tak pernah ambil hati pun kalau korang ada sakitkan hati aku. aku tak kesah pun. aku sayang korang. walau apa pun aku dah buat kat korang, aku harap korang sudi maafkan aku.. aku tahu aku mesti selalu sakitkan hati korang, aku selalu marah-marah korang.. sorry ye..
apa-apa pun aku sayang sangat-sangat korang especially to Rk1 group.
Love U all so much!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment