SALAM ZIARAH. BLOG KU INI MENCARI KEBEBASAN, KESEMPURNAAN, KEDAMAIAN DAN KEKAYAAN DALAM KEHIDUPAN YANG DIREDHAI OLEH ALLAH SWT.









lolzzz...

ingatkan orientasi tadi best sangat la..
tapi, perghh.. tak masuk langsung.. aku tak tahu apa benda yang sebenarnye dibincangkan..
kebanyakkannya slot-slot sudah dibuat tahun lepas. cara tulis nota.. cara mengurus masa.. alamak.. what the fish semua tu.. rasa terbakar je.. cuba la bagi slot-slot yang menarik minat kami sebagai pelajar yang bakal menduduki pmr.. ni sumpah tak best.. dah la dengan bising je. kenapa budak laki tak reti langsung nak hormat cikgu kat depan yang tengah bercakap haa? aku rasa macam nak sepak sorang-sorang je tadi. dah la aku tak dengar dengan tak paham tambah pulak dengan suara hingar-bingar macam depa yang bercakap.. aaaiii.. sabo je la..
bila cikgu cakap pelajar rk ni patut turun kelas tau pulak budak laki cakap tak nak. abes tu korang nak ape lagi? kalu nak sembang pun tunggu la balik nanti ke, kat kantin ke.. ni tak.. nak sembang gak.. padahal bukan sembang ape pun. mengarut yang bukan-bukan.. cubalah jadi gentle sikit.. pastu, bila cikgu suruh cakap kat depan, tak nak pergi pulak!! dasar pengecut!!
wahai lelaki seluruh malaysia.. sangggup ke digelar lelaki lembik? so, tak hairan kalau ramai wanita yang berkejaya or yang berjaya sanggup ikut lelaki asing ke negara mereka. sebab.. lelaki asing lagi gentle dari lelaki malaysia.. erm.. tapi tak elok la kawin ngan orang asing.. seeloknye orang melayu.. tapi.. berapa banyak lelaki melayu yang gentle..? 
hehehe.. aku saje je sentuh pasal ni sebab slot cikgu ariffin je yang menarik minat aku... dan juga masa miss mahani tangkap gambar.. tu je yang dapat aku simpulkan masa orientasi tadi.. huh.

hahahahahhahaha.. sumpah tergoda ngan satu lelaki melayu ni.. dan dia bersekolah di sekolah aku.  wowo.. 
selamba rock je jalan kat dorm dia atau lebih sesuai dipanggil kat asrama, dia tak pakai baju. makkk!! memang gentle! body pun ada muscle.. tak sangka rupanya. nampak macam chubby je tapi ada muscle cukup.. hebat la awak.. awak buat saya tergoda.. sampai baca Asmaul Husna masa perjumpaan puteri islam tadi pun macam tak baca je.. sebab tengok awak la.. hohohoho.. saya aim awak nanti.... nasib baik awak pun aim saye.. haha..

astagfirullah shalin..


No comments:

Post a Comment