SALAM ZIARAH. BLOG KU INI MENCARI KEBEBASAN, KESEMPURNAAN, KEDAMAIAN DAN KEKAYAAN DALAM KEHIDUPAN YANG DIREDHAI OLEH ALLAH SWT.









dunia aku tak best kalau aku tak de korang...



aku sayang Nazifi sebab dia misteri dan ambil berat tentang rambut.. 
aku sayang Halim sebab dia sporting, muka bajet, dan suka perasan..
aku sayang Juvan sebab dia terror in math and science serta macho..
aku sayang Aiman sebab dia suka sembang benda yang mengarut tapi bermakna..
aku sayang Saiful sebab dia panjang, tinggi dan sangat hensem..
aku sayang Luqman sebab dia suka buat lawak spontan yang best..
aku sayang Mazaya sebab dia bagaikan pengerusi persatuan gadis 3rk1. faham kan?..
aku sayang Tira sebab dia suka melatah dan cute..
aku sayang Hanis sebab dia happy, dan juga sayangkan haiwan terutamanya orang utan..
aku sayang Atikah K sebab dia baik, periang dan gelak kalau boleh nak runtuhkan kelas..
aku sayang Syafiqah sebab dia lembu putih. haha...
aku sayang Husna sebab dia comey, dan gugirl terkiut pernah aku jumpa..
aku sayang Nisha sebab dia kembar aku yang best..
aku sayang Alif sebab dia suka tengok kartun..
aku sayang Farris sebab dia tak pernah marah aku, malah suara dia lagi lembut macam Doraemon..
aku sayang Ammar sebab banyak benda dah aku kongsikan ngan dia..
aku sayang Afiq sebab aku suka belasah dia.. boboy..
aku sayang Syafiq sebab dia diam-diam, ubi berisi..
aku sayang Atikah Yusof sebab dia suka bagi kelas kelam-kabot..
and.. aku sayang Tasha sebab dia selalu cakap "tak payah nak ............ ni sangat la.."

2 comments:

  1. ====" why me the pengerusi>? yg bab epoi tu, ape bende yg panjang? (tak phm) yg juvan tu , jgn lebeyh sgt ea,,, -..-

    ReplyDelete
  2. sori la lambat reply.. sebab saiful kan mamat panjang. bab juvan tu tak de sedikit pun terniat di hati. tahu la juvan je yang sentiasa ada di hati ko.. haha.. @_@

    ReplyDelete