SALAM ZIARAH. BLOG KU INI MENCARI KEBEBASAN, KESEMPURNAAN, KEDAMAIAN DAN KEKAYAAN DALAM KEHIDUPAN YANG DIREDHAI OLEH ALLAH SWT.









Saayyyannggg Ibu!!

Today is my mother's mother. Why time walk so faster. and now my mother is 38 years old. how young she is right?? hehehehe. Sepanjang hidup aku, aku tak pernah jumpa perempuan sehebat ibu aku.. she really really awesome! dia tak pernah buat aku sakit hati. selalu bagi aku nasihat-nasihat yang memang terbaik. aku selalu dengar cakap ibu aku(tak semua). ibu aku selalu pesan yang suruh belajar pandai-pandai. dan yang paling menyentuh hati, ibu aku sanggup ambil lesen untuk menghantar aku ke sekolah sejak aku melangkah masuk sekolah menengah. ibu cakap ibu tak sanggup tengok aku balik naik bas panas-panas. (Sob3) dan dengan izin Allah, ibu aku just test lesen dengan sekali test je ujian komputer. lihatlah.. betapa sayangnya ibu terhadap aku..
 aku ni?
jarang dengar nasihat ibu.. selalu nak enjoy je. tak mengenang budi langsung. I'm selfish. 
sekarang ni baru aku tau pengorbanan ibu aku setelah aku ingin melangkah 15 tahun. sepanjang 15 tahun aku hidup, aku dapat rasa betapa susahnya nak bela aku ni. tapi ibu aku relax je. steady je. hebat kan? 
mulai dari sekarang, aku akan berjanji untuk belajar bersungguh-sungguh dan akan menjadi orang yang berjaya. aku mahukan airmata kegembiraan seorang ibu bukannya air mata kesedihan seorang ibu.. kak yong ssssaaaayyyyaaannnggggg sangat sangat sangat sangat sangat dekat ibu. kak yong sayang dekat ayah juga.
terima kasih ibu!
and...
Happy birthday yang ke-38..
mmmuuaahhhhh..!!!!!!!!!



happy family for ever!!


No comments:

Post a Comment